tiistai 8. heinäkuuta 2008

Vauvojen odotusta

Tässä olen minä noin 12 viikkoisena.

Ja nyt minusta tulee äiti. Niin se tuo mamma sanoi vaikka en itse siitä vielä mitään ymmärrä.
On kai se vatsa kasvanut kun mamma sitä jatkuvasti silittelee ja juttelee, että "hoidetaan sitten Lucan vauvoja yhdessä".
Onneksi! Koska niitä voi tulla vaikka 8 vauvaa!!!
Herttileeri sentään! Ei tule vapaa-ajan ongelmia.
Miten minä yksinhuoltaja äitinä jaksaisin ja ehtisin kaikkea yksin. Hyvä kun on mamma auttamassa.

Ruokahalukin on nyt alkanut kasvaa. Yleensä tuo mamma on huolissaan kun en syö kuin kerran päivässä ja sitten yöllä raejuuston ja papanoita.

Nyt menee kaksi ja eilen jopa kolme ruokailukertaa.
Taitaa olla kamala kasa niitä pieniä vintiöitä. Ja hyvä olisikin, että olisivat sillä tavoin pienempiä ja synnytys sujuisi kuin leikkiä vaan. Vaikka ensisynnyttäjänä minua kyllä vähän hirvittää. Ei muuten mutta mamma sanoo usein, että "teepäs tyttö monta vauvaa niin on helpompi saada mahtumaan ulos."

Oh-hoh!
Vielä pitäisi kuukausi jaksaa kuunnella mamman höpinää, että "kuinka hienoja vauvoja minulla on vatsassa." Että se jaksaa.
Taitaa odottaa ja jännittää enemmän kuin minä itse.

Mitenköhän sitä lyllerretään kahden-kolmen viikon kuluttua? Mahtaa maha painaa!
Mutta kyllä meillä hauvoilla käy tämä raskaus hätäisesti. Kaksi kuukautta ja pesue on valmis joten se h-hetki on noin 9. elokuuta.

Jos pesue tulee äitiinsä niin on niitä monta kun minullakin oli 7 sisarrusta. Mutta oli se kivaa kun oli aina joku leikkikaveri hereillä.
Samahan se oli kuulemani mukaan pesueen isällä monta sisarrusta. Se vaan on ihan musta havanais, eli toivon, että pennuista ainakin osasta tulisi musta-valkoisia, tai siis niin mamma toivoo.

No, palataan taas kun keksin jotain kirjoittamista.

Ei kommentteja: